Jdi na obsah Jdi na menu
 


IV.třída Muzikantská rodina

5. 5. 2017

VIII. MUZIKANTSKÁ RODINA

img_20170503_082137.jpg

 Vzdělávací cíle:

 - získat elementární poznatky o práci a profesi  dospělých, rodičů

 - uvědomit si hodnotu lidské práce okolo nás (doma, ve školce, bezpečnostních složek …)

 - chápat svou roli v rodině, uvědomit si potřebu vzájemně si pomáhat v rámci svých možností

 

Nejen pro maminky k jejich nedělnímu svátku, ale pro celou rodinu připravujeme 18. května ve 14.30 hodin Akademii ve Střeše – s písničkami, tanečky a taky muzikálem Koblížek na cestách!

img_20170503_080629.jpg

Budeme si povídat o rodině, práci svých rodičů doma i v zaměstnání, co ke své práci potřebují, a co už dokážeme sami – jak pomáháme…

Zahrajeme si na zedníky při stavění z lega, na cukráře při „zdobení“ dortu, na švadleny při přišívání knoflíků apod.

img_20170504_080723.jpg   img_20170504_082825.jpg

I panenky mají rády pořádek - poskládejte si pokojíček pro panenky a zopakujte si pojmy vpravo, vlevo, nahoře, dole, nad, pod ….

http://boowakwala.uptoten.com/kids/boowakwala-island-moving-furnituremove.html

 

Proč jsou holky na světě?

Proč jsou holky na světě…

…aby z nich byly maminky.

Aby se pěkně usmály na toho,

kdo je malinký.

Aby nás měl kdo pohladit

a vyprávět nám pohádku,

proto jsou tady maminky,

aby náš svět byl v pořádku.

Některé profese jsou náročné, ale pro nás důležité. Patří mezi ně záchranáři, hasiči, policie…

Pokusíme se zjistit více o jejich práci, ale povíme si hlavně o vlastní bezpečnosti, ochraně zdraví…

Zahrejte si PC hru a popovídejte si:

http://hraveuceni.idnes.cz/_zachranar/hry_alik/rizika_domecek.swf

http://alik.idnes.cz/prirucka-prvni-pomoci-06k-/alik-zachranar.asp?c=A140528_001803_alik-zachranar_jit

 

Očekávané kompetence dítěte:

  1. Soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje krátký text.
  2. Využívá fantazii, tvořivost a představivost při řešení problému.
  3. Rozumí slyšenému, umí se vyjádřit, slovně reaguje, vede dialog.
  4. Umí projevit citlivost a ohleduplnost k druhým, rozpozná nevhodné chování, nespravedlnost, agresivitu apod.
  5. Má smysl pro povinnost ve hře, učení i práci, je odpovědný, váží si úsilí druhých.
  6. Má představu o tom, co je v souladu se základními lidskými hodnotami a co v rozporu.